Kevés gondozást igénylő hobbiendúrót találni nem könnyű feladat, megkockáztatom, nincs is több a jelenlegi kínálatban. Magánemberként régóta kokettálok a 250-es kis endúrókkal, így nagyon örültem a lehetőségnek, hogy megvizsgálhatom a Yamaha újdonságát. (...)
Elolvasom »Nagyon hiányzott ez a motor, hiszen a fiatalok és a 600-as sportmotorok teljesítményét sokalló felhasználók eddig a nagy gyártók kínálatában semmilyen sportos motort nem találtak maguknak. A Kawasakinak hála, most már igen!
Elolvasom »A BMW legnagyobb 2008-as újdonsága az F800GS, amelyet elsőként teszteltünk Magyarországon. A motor kistestvére, az F650GS is először az Onroad szerkesztőségébe került hazánkban. Kissé megkésve, de annál nagyobb örömmel számolunk be tapasztalatainkról. (…)
Elolvasom »A GS betűszó a modell hosszú története során legendává nőtte ki magát. A két betű arra utal, hogy ezekkel a motorokkal nyugodtan túrázhatunk tovább, amennyiben elfogy alólunk az aszfalt. A 2008-as év legnagyobb BMW újdonságának számító tesztmotort elsőként próbálhattuk ki Magyarországon, nullkilométe
Elolvasom »Természetesen egyénenként változó, kinek milyen méretű az ideális robogó. Nehéz olyan modellt gyártani, amely a felhasználók többségének képes kielégíteni a szükségleteit. A Suzuki elég régóta jó úton jár a közepes burgonyájával. (...)
Elolvasom »A 2008-as BMW R1200GS-t már jó két hete kipróbálhattuk, megtisztelő módon az elsők között. Az idei modellévre megújult motor nem esett át olyan változtatásokon, mint legutóbb, amikor hengertérfogata is növekedett, de a ráncfelvarrásnál azért mindenképpen komolyabb fejlesztéseket eszközöltek a bajor cég
Elolvasom »A nagyvárosok dugódzsungeleiben a legcélravezetőbb közlekedési eszköz kétségtelenül a robogó. Amennyiben valaki másodmagával is szeretne kis automata kétkerekűjével közlekedni, nyilván kiesnek az ötvenesek. A következő lépcsőfok a 125-ös kategória, melynek két koncepciójában is eltérő képviselőjé
Elolvasom »Februárban aszfalton, közúton, igazán jóízűt még sajnos nem lehet motorral menni. A tesztelő pedig ilyenkor már izgatott, szeretné kipróbálni a legújabb kétkerekűeket. Az olvasó szintén a legújabb motorokkal szerzett tapasztalatokra vár. Mindkettőnk kedvében járt a Yamaha, amikor egy remek krossznapot szer
Elolvasom »Európai viszonylatban hatalmas sikert hozott a Piaggio csoportnak a háromkerekű robogók piacra dobása. Végre kipróbálhattuk a család legnagyobb és legdinamikusabb tagját, a Gilera Fuocot. Különleges vendégként pedig újra az MP3 nyergébe pattanhattunk abból az apropóból, hogy teljesen télies felszereltséget
Elolvasom »Bár oldalunk elsősorban az utcai motorozás szemszögéből tekint a kétkerekűekre, vannak lehetőségek, amiket nem lehet kihagyni. A Honda két vérbeli korsszgépe ilyennek ígérkezett, ezért a zord decemberi időjárás ellenére kipróbáltuk a Honda két „kikaparósát” és elmentünk sarazni kicsit. (...)
Elolvasom »Menetpróbánk elsődleges alanya az angol gyár 2007-es „nagy durranása”, a Street Triple volt. Rendszám nélkül kaptuk meg az importőrtől, így csak a Kakucsringen tudtuk vallatóra fogni a még bejáratós motort. Hogy ne billegjen az utánfutó, vittünk mellé egy Tigert is…
Elolvasom »A Suzuki 2006 elején dobta piacra közepes lökettérfogatú meztelen sporttúra motorját, a GSR600-ast. A stílusteremtő motor a 2007-es évre néhány új színen felül egy blokkolásgátlós fékrendszert is kapott, ami már elegendő ok volt arra, hogy alaposan szemügyre vegyük.
Elolvasom »