Korábban már írtunk a Suzuki hidrogéncellás koncepciójáról, a Crosscageről. Akkor csak legyintettünk egyet, hiszen úgy gondoltuk – joggal – hogy valósághoz sokáig nem lesz köze a bemutatott prototípusnak. (...)
Elolvasom »Természetesen egyénenként változó, kinek milyen méretű az ideális robogó. Nehéz olyan modellt gyártani, amely a felhasználók többségének képes kielégíteni a szükségleteit. A Suzuki elég régóta jó úton jár a közepes burgonyájával. (...)
Elolvasom »Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan
Elolvasom »Szerdán megnyitotta kapuit a 7. Budapest Motor Kiállítás. Természetesen ott voltunk. Azt gondoltam, hogy a szakadó eső jócskán visszafogja az érdeklődők lelkesedését, de ennek ellenére, már nyitáskor egész népes látogatósereg bóklászott a pavilonban. Ez valószínűleg köszönhető volt annak is, hogy Ta
Elolvasom »Időről-időre újra szárnyra kap a motorkerékpárok EU szintű támogatása, a dugók és a környezetszennyezés enyhítésére, és ugyanígy ennek ellenkezője is, a teljes elutasítás, jelen esetben a 600 felettiek betiltása. Érdekes módon a motorkerékpárok nem csak a hétköznapi élet szintjén váltanak ki szél
Elolvasom »A nagyvárosok dugódzsungeleiben a legcélravezetőbb közlekedési eszköz kétségtelenül a robogó. Amennyiben valaki másodmagával is szeretne kis automata kétkerekűjével közlekedni, nyilván kiesnek az ötvenesek. A következő lépcsőfok a 125-ös kategória, melynek két koncepciójában is eltérő képviselőjé
Elolvasom »A kis túranedúrók piacán két remek motort hasonlítunk össze, egy szomorú eset apropóján. A Versyst még tavaly teszteltük itt az Onroadon, a V-Strommal azonban három évet jártam nap mint nap. Tapasztalataim így kissé féloldalasak, de azért remélem hasznosnak találják gondolataimat a leendő Strom vagy Versys
Elolvasom »Februárban aszfalton, közúton, igazán jóízűt még sajnos nem lehet motorral menni. A tesztelő pedig ilyenkor már izgatott, szeretné kipróbálni a legújabb kétkerekűeket. Az olvasó szintén a legújabb motorokkal szerzett tapasztalatokra vár. Mindkettőnk kedvében járt a Yamaha, amikor egy remek krossznapot szer
Elolvasom »Európai viszonylatban hatalmas sikert hozott a Piaggio csoportnak a háromkerekű robogók piacra dobása. Végre kipróbálhattuk a család legnagyobb és legdinamikusabb tagját, a Gilera Fuocot. Különleges vendégként pedig újra az MP3 nyergébe pattanhattunk abból az apropóból, hogy teljesen télies felszereltséget
Elolvasom »Kint jártunk Ausztriában, a Die Bike 2008-on, hogy még a magyar bemutató előtt megnézhessük a 2008-as újdonságokat. Cikkünkben bőséges képanyaggal számolunk be az eseményről. (…)
Elolvasom »