A Wankel-motorok gépkocsikban is kimondottan ritkák, motorkerékpárokban pedig olyannyira, hogy bevallom korábban nem is hallottam róluk. Pedig legalább két típus is létezett, az egyik a Hercules W2000 Rotary, a másik pedig a Suzuki RE-5. (...)
Elolvasom »Elképesztő történet érkezett Hollandiából. Egy 50 éves motorost letraffipaxoltak 137 kilométer/órával. Hogy ez az adott helyen mekkora sebességtúllépés volt, az most a történet szempontjából mellékes. (...)
Elolvasom »A BMW legnagyobb 2008-as újdonsága az F800GS, amelyet elsőként teszteltünk Magyarországon. A motor kistestvére, az F650GS is először az Onroad szerkesztőségébe került hazánkban. Kissé megkésve, de annál nagyobb örömmel számolunk be tapasztalatainkról. (…)
Elolvasom »A Volkswagen egyik elnöke, Ferdinand Piech, azt nyilatkozta, hogy szívesen megvásárolnának egy motorkerékpár márkát. „Még mindig szeretnék egy kis, értékes motorkerékpár gyártót.”- mondta Piech a német Stern magazinnak. (...)
Elolvasom »A 2007. március 31-i három halálos áldozatot követelő alsóörsi baleset, valamint minden elhunyt motoros emlékét őrzi a városban található zarándokhely. (...)
Elolvasom »Kétrészes cikksorozatunk első részében említést tettünk néhány első- és összkerékhajtású motorkerékpárról. E második részben véleményünk szerint minden idők leghihetetlenebb motorkerékpárját mutatjuk be. Hidraulikus, összkerekes, összkerék-kormányzású, és ezzel még nem mondtunk el mindent. (
Elolvasom »A GS betűszó a modell hosszú története során legendává nőtte ki magát. A két betű arra utal, hogy ezekkel a motorokkal nyugodtan túrázhatunk tovább, amennyiben elfogy alólunk az aszfalt. A 2008-as év legnagyobb BMW újdonságának számító tesztmotort elsőként próbálhattuk ki Magyarországon, nullkilométe
Elolvasom »Korábban már írtunk a Suzuki hidrogéncellás koncepciójáról, a Crosscageről. Akkor csak legyintettünk egyet, hiszen úgy gondoltuk – joggal – hogy valósághoz sokáig nem lesz köze a bemutatott prototípusnak. (...)
Elolvasom »Természetesen egyénenként változó, kinek milyen méretű az ideális robogó. Nehéz olyan modellt gyártani, amely a felhasználók többségének képes kielégíteni a szükségleteit. A Suzuki elég régóta jó úton jár a közepes burgonyájával. (...)
Elolvasom »Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan
Elolvasom »