Kiemelt tartalom

Az olaszok lencsevégre kapták az új VFR-t

2009. szeptember 27., vasárnap

Úgy tűnik az új VFR nem csak az Egyesült Államokban lesz kapható. A legújabb képek az Alpok olasz részén készültek.

Elolvasom »
Kémfotó

Átmeneti tudatzavar

Az Onroad.hu orvoscsoportja azt vizsgálta, hogy milyen hatásai vannak, ha valakitől megvonjuk huzamosabb ideig a motorját.

Elolvasom »
Sztori

Hirdetés

Rétegmodellek a Keewaytől

2009. szeptember 11., péntek

A feltörekvő Keeway négy új modellel szeretné elcsábítani a tínédzsereket, ebből kettőt próbáltunk ki, egyet a fiúknak, egyet a lányoknak ajánlunk, kisebb fenntartásokkal. (...)

Elolvasom »
Majdnem olasz: új modellek a Keewaytől

Tömegsport négykeréken

2009. szeptember 02., szerda

A léghűtéses, 350-es Yamaha sportquadot a Raptor kupában tettük próbára. Vajon mire elég a másfél milliós technika? (…)

Elolvasom »
Első versenyem egy Yamaha YFM350R nyergében

Sportmotor úriembereknek

2009. augusztus 25., kedd

A valaha készült legerősebb BMW újra nálunk járt, teljes menetfelszerelésben. Kiderítjük, hogy tényleg jobb-e, mint a japán konkurencia, és hogy mennyi értelme van a rengeteg elektronikai segédeszköznek. (...)

Elolvasom »
Teszteltük a legsportosabb BMW-t, a K 1300 S-t

A legkívánatosabb sportmotor

2009. augusztus 15., szombat

Az ezres sportmotorok sorozatában most a Ducati kerül terítékre. Legendáját rengeteg Superbike győzelem, elképesztő megjelenése és ehhez hasonló ára alapozza. Vajon ad is annyit, amennyit ígér? Ennek próbáltunk utána járni egy erősen módosított 1098 nyergében a Pannóniaringen. (...)

Elolvasom »
Pályán teszteltük a Ducati 1098 versenymotort - videó

Az Ilmor visszatérése 5 ütemmel

2009. augusztus 13., csütörtök

Az Ilmor Engineering neve talán nem cseng ismeretlenül. Az IndiCar, Forma-1 és motoGP-s kalandok után ismét a kétkerekű masinák kapcsán hallhatunk róluk. (...)

Elolvasom »
Az Ilmor visszatérése 5 ütemmel

Hirdetés

550 lóerő két órára – 2. rész

2009. augusztus 06., csütörtök

A három ezres sportmotor különleges technikai megoldásokkal bír, mindegyik teljesen megújult az idei évre. Az Apriliának dupla annyi hengere van, a Suzukinak rövidebb blokkja, a Yamahának pedig a főtengelye más. A változások nem elhanyagolhatóak. (...)

Elolvasom »
550 lóerő két órára a Hungaroringen 2. rész

Egy elfeljtett alternatíva: W3-as motor

2009. augusztus 04., kedd

A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az éppen aktuális technológia bizony hamar elavul, vagy éppen a szemétdombra kerül. Sok olyan, igazi érdekességet jelenthető hajdani innováció akad, amelyekre érdemes emlékezni. (...)

Elolvasom »
Egy elfeljtett alternatíva: W3-as motor

Osztályelső

A Honda SW-T 400 sok tekintetben egyedülálló kategóriáján belül: egyedül neki van kéthengeres motorja, elöl csupán egy féktárcsája, és csoppereket megszégyenítő súlya. Használat közben azonban nehéz benne hibát találni. (…)

Elolvasom »
Honda SW-T 400 teszt

Hirdetés