A Ducati bemutatta a vadonat új, V4-es Multistradába kerülő motorblokkot, amely a Granturismo nevet kapta és nem desmodromikus vezérlésű.
Elolvasom »A Kawasaki frissítette a Versys 1000 modelljét. Innentől kezdve az S egyfajta alapváltozatnak tekinthető, ami majdnem SE.
Elolvasom »A Honda a komplett Forza családot frissítette, de annak legérdekesebb tagja egyértelműen a DCT váltós 750-es királyrobogó.
Elolvasom »Elkészült. Az Aprilia közepes sportmotorja, az RS 660 hivatalosan is be lett mutatva a mélyen tisztelt publikumnak. 100 le és 169 kg.
Elolvasom »A KTM előrukkolt a 890-esre fejlesztett Adventure R és annak nagyon terepképes Rally változatával, amit el is kapkodtak az érdeklődők.
Elolvasom »A 40. évfordulós jubileumi nagy túraendurók is megérkeztek. A BMW R 1250 GS és Adventure a fényezés mellett extra felszereltséget is kaptak.
Elolvasom »A BMW G310GS néhány kisebb, de fontos fejlesztéssel állt elő annak örömére, hogy úgyis az Euro5-höz kellett igazítani a blokkot.
Elolvasom »A Ducati elárult néhány egészen apró részletet arról, hogy milyen is lesz a Multistrada V4. Könnyebb és erősebb, ez a jelszó.
Elolvasom »Gyönyörű "kémfotók" érkeztek, amelyek arról árulkodnak nekünk, hogy a vártnál sokkal hamarabb elkészül az új Triumph Trident.
Elolvasom »Az EICMA és Intermot elmaradásával többnyire online bemutatókon találkozhatunk a 2021-es modellév friss motorjaival. Összefoglaló.
Elolvasom »Az Aprilia Tuareg az RS 660-hoz fejlesztett alapokra épül. A középnagy túraendurók piacán olyan ellenfelek ellen indítják, mint a Ténéré 700.
Elolvasom »A nagyrobogók piacán is az extrém nagyköbcentis országúti kóválygók királyának szánja a Honda a Forza 750-et. Októberben kiderül.
Elolvasom »