Ha minden jól megy, akkor ennek az írásnak a megjelenésekor már olvashatod/megnézheted a brutális didkókkal szerelt BMW R18 első magyarországi tesztjét. Elképesztő gép, még talán azoknak a szívét is megdobogtatja, akik alapvetően nem rajonganak a cruiser világért. Így van ezzel a jelen sorok írója is. Egy-két apróság mégis mintha hiányozna róla, ha valódi, használós motorként tekintünk rá. Ezt az apró kis lyukat hivatott betölteni a Classic Edition, amit felszereltek a legfontosabb kiegészítőkkel.
Alapjaiban természetesen minden ugyanaz, akárcsak a debütáló kiadásban. Az 1802 köbcentis királybokszer, a váz, de még a legendás előd, az R5-től kölcsönzött színséma is. A két legnagyobb változás a ballonos, 16-os első kerék és a klasszikus gyárit váltó Vance&Hines kipufogó.
Minden más le és felszerelhető elem, de a túrázás és a rendes, hosszútávú motorozás alapkellékei. Felkerült egy oldschool stílusú plexi, 15,5 literes oldaltáskák, kiegészítő lámpák és egy olyan pihentető lábtartó, ami már egy konkrét fellépő vasnak is beillene. A kivitel igazi különlegessége, hogy az alapmodellel ellentétben ehhez már kérhető tempomat.
Cimkék:
Az MT-09 hamarosan közelebb kerül a valódi 900 köbcentis kategóriához a nagyobb blokkjával. A Yamaha teaser videóval kezdi ráhangolódást.
Elolvasom »HRC kitet kap a Honda vicces kismotorja, a megújult MSX125 Grom. Tetszik érteni? Pálya minimotor! Iszonyúan imádjuk.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »