A kisebbik X-Cape visszahelyezte a Moto Morinit a hétköznapi motorosok radarjainak térképére, most jöhet a nagyvad.
Elolvasom »A Rieju Aventura 500 ugyanazt a Loncin blokkot használja, amit a Honda CB500X-ben is megkapunk. De ez egy rendes kalandmotor.
Elolvasom »Hivatalos megerősítés híján egy újabb információmorzsával kell beérnünk a Harley-Davidson Pan America 975 megjelenéséről.
Elolvasom »A BMW R1300GS úgy tűnik, hogy nem csak erősebb lesz, de egyúttal könnyebbnek is ígérkezik az elődjénél.
Elolvasom »Komoly döntést hozott a Suzuki, sorkettőre cserélte a korábbi SV 650-et. De mit ígér nekünk a GSX-8S?
Elolvasom »A CL500 a jól bevált CMX500 kéthengeres blokkjával készült, de cruiser helyett ezúttal a retró öltözékben.
Elolvasom »A 2023-as Indian kínálatba érkezik az elég vagánynak ígérkező FTR Sport kivitel és némi könnyebb frissítés.
Elolvasom »A Honda XL750 Transalp ugyanazt a 90 lóerős, soros kéthengeres blokkot kapta meg, amivel korábban a Hornet mutatkozott be.
Elolvasom »Egyébként ez lesz az első olyan Hesketh, amely nem nagy V2-vel készül, hanem egy Honda egyhengeres blokkot használnak hozzá.
Elolvasom »Megérkezett a Suzuki V-Strom újabb generációja. A V2-nől sor2, a 650-ből pedig 800 köbcenti lett.
Elolvasom »Bemutatkozott a következő évi Street Triple trió, de nem csak szép színekkel, hanem egy kis erősödéssel is.
Elolvasom »Összességében csinos ki elektronikai természetű ápgérdet kapott a BMW csupasz bokszere, az R1250R.
Elolvasom »