Megszokhattuk, hogy a Suzuki nehezen mozdul, de akkor többnyire nagyot. Végül elérkezett annak is az ideje, hogy lecserélték két középméretű húzólovukat. A V-Strom mellett bemutatták az SV 650 utódját, az azonos platformra készülő GSX-8S-t, ami első ránézésre egy újabb MT-07 forma konkurens, akárcsak az új Hornet.
Három dolgot lehetett igazán szeretni az SV650-ben. A pörgős kis V2-es blokkot, ami ugyan nem volt friss konstrukció, mégis, a sorkettő dömping közepette végül különleges szereplővé vált. A bevezetésének korában elképesztően jól sikerült, modern, merev alu vázat, ami még az utolsó eladott SV-n, bő két évtized után is kifejezetten jól szolgált. Na és persze a visszafogott árkategóriát. Vajon mi marad meg ebből?
A soros kéthengeres blokk nyilvánvalóan nem. Persze ez nem feltétlenül rossz, hiszen a motor legnagyobb teljesítménye így 82 lóerő lett, ami 9 lóerőnyi többletet jelent. Az új blokkhoz pedig természetesen másik váz dukál. A hivatalos álláspont szerint ebben a méretezésben acélból tudtak jobb merevséget kihozni az alumínium helyett. Az ára pedig reméljük nem fog kilőni az egekbe.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »