Bemutatkozott a Harley-Davidson Sportster S, ami egyfelől bitang erősnek, másrészt kifejezetten XXI. századinak számít a kínálatukban.
Elolvasom »A kétütemű krosszmotorok kevés megmaradt képviselőjének egyike, a Yamaha YZ125 megújult. Keskenyebb, könnyebb és erősebb lett.
Elolvasom »A BMW CE 04 elektromos robogó már ránézésre is egy kicsit másmilyen, mint amint a nagyrobogók műfajában megszoktunk.
Elolvasom »A café raceresítési divathullámról éppencsak egy hajszálnyival lecsúszva érkezik a Kawasaki Vulcan S saját válasza, bubis plexivel.
Elolvasom »Ez nem az a Sportster, hanem a Revolution Max 1250 köbcentis blokkját használó atomvillanás, ami csupán a nagy előd nevét örökölte meg.
Elolvasom »Óóó, igen! A BMW éppen a maga módján a valaha volt legelvetemültebb A2-es jogsihoz való motort készül letenni az Asztalra a fojtott R18 képében.
Elolvasom »A 660-as platformra készülő Aprilia túraenduró egy nagyon ígéretes darabnak tűnik. Egy új képen egészen másképp néz ki a Tuareg mint eddig.
Elolvasom »A Bimota KB4 a Z1000SX soros négyhengeres motorblokkját fogja használni, de minden más paraméterében egyedi lesz.
Elolvasom »Egy erősen álcázott prototípus bukkant fel, amelyre R1300GS-ként hivatkoznak a források. Keveset mutat, de annak is van jelentése.
Elolvasom »Dedikáltan privát versenyzőknek szánja a KTM a 450 Rally Factory Replica versenymotort, amelyből 80 darabot fognak értékesíteni.
Elolvasom »A Harley-Davidson egy teaser videóval készíti elő a terepet, hogy július 13-án bemutassa a Revolution Max blokkos 1250 Custom modellt.
Elolvasom »A Honda H'ness vagy CB350 vagy GB350 az a motor, amit még mindig várunk, hogy elhozzanak az európai piacra is.
Elolvasom »