A németországi Hechlingen Enduro Parkban próbálgatták a jövő slágertermékét, az R1300GS-t néhány referenciául szolgáló R1250GS társaságában. Az erről készült fotók a német Motorradnál landoltak, amelyek alapján úgy tűnik, hogy éppen egy korai prototípushoz van szerencsénk. Ennek megfelelően nagyon odafigyeltek és trükköztek az álcázással, hogy inkább csak sejtessen, ne meséljen.
De még így is szembeötlően más a fejidom, pláne ha azokat a képeket nézzük, ahol a jelenlegi GS széria mellett láthatjuk. A fényszóró itt már beékelődik a lapos csőrbe, így a szélvédő alatti területen kialakul egy lapos felület. Valószínűleg ide kerülnek az R1250RT-ben már megismert adaptív tempomat szenzorai.
Ugyanúgy a csúcstechnológiának tulajdonítjuk, hogy a kémfotón lévő motoron fent van a rendszámtábla. Oda tippelhetjük a radaros holttérfigyelőt. De kiszúrhatóak a fotón a korábbinál nagyobb hűtők, amelyek – valamint a letakart hengerek – arra utalnak, hogy a korábban a fokozottan terhelt részeket célzott folyadékhűtést teljes átállás váltja.
Fotók: Motorrad Magazin
Cimkék:
Ausztria után Svájc politikai szcénája is úgy értékeli, hogy a 95 decibelnél hangosabb járművek ne hajthassanak fel bizonyos utakra.
Elolvasom »Ezt a Norton vezérigazgatója nyilatkozta miután rengeteg javítandó hibát találtak a modellen. És erre csak a következő V4 SS jelent gyógyírt.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »