Hamarosan érkezhet a Bimota KB4. A Kawasaki közreműködésével készülő retró sportmotorról kikerült egy fotó egy Facebook oldalra, amelyen egészen késznek tűnik a gép. Noha azóta el is tűnt a kép, az internet nem felejt, így már teljes harci díszbe öltöztetve csodálhatjuk meg. Nem úgy, mint a korábban kikerülő kémfotókon.
A fényezésen túl azonban új információval eképp sem szolgál. Sőt, a Bimotánál sem viszik túlzásba az információmorzsák csepegtetését. Egyelőre.
Azt viszont már tudjuk, hogy a KB4-et a Z1000SX-ben is használt soros négyhengeres blokk fogja odébb mozdítani, várhatóan 140 lóerő körüli legnagyobb teljesítménnyel. Azonban ez az egyetlen egység, amit a Kawa szállít, még ha nem is olyan elszállt függőcsapszeges kormányzású műszaki vadócnak ígérkezik, mint a H2 Tesi. A blokk egy egyedi alumínium-acél hibridbázba kerül, előre fordított villák, hátra alumínium lengővilla kerül. Ha idén lesz EICMA, addigra biztosan mindent fogunk tudni róla.
Cimkék:
Ezt a Norton vezérigazgatója nyilatkozta miután rengeteg javítandó hibát találtak a modellen. És erre csak a következő V4 SS jelent gyógyírt.
Elolvasom »A RevZilla YouTube csatornától Zack és Ari arra vállalkozott, hogy lenyomja a Dumb és Dumber minimotoros túráját Aspenbe. És ez kemény vállalás.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »