Superbike világbajnokságról származó motorból sem építenek gyakran custom gépet. Már csak ezért is különleges ez a GSX-R1000 Katana.
Elolvasom »Ezúttal nem kínai pénzből épül újra egy patinás európai márka. Hanem indiaiból. A BSA a Royal Enfield orrát piszkálná a 650-essel.
Elolvasom »Érthető táblázatba szedték össze, hogy Európa mely országaiban mire kell számítani gyorshajtás, ittas vezetés piroson áthajtás esetén.
Elolvasom »Eredetileg az volt a terv, hogy az Aprilia RS 660 Trofeo csupán versenycélra lesz megvásárolható, de elálltak ettől a döntéstől.
Elolvasom »Nem fejlesztették rommá az idei Kawasaki Ninja 650-et. Lényegében egy új fényezéssel letudták a modellfrissítést.
Elolvasom »Angliában nyit dizájnközpontot az indiai Mahindra, akik a Jawa és a BSA tulajdonosai is. Hiszen az európaiak ízlése megkerülhetetlen.
Elolvasom »Kezdjük jól ismerni a receptet. Legendás, szívmelengető név, kínai pénzből feltámasztva. Itt van a Moto Morini X-Cape 650.
Elolvasom »Egy Kawasaki ZX-10R, egy Porsche 911 GT3 RS és a Nordschliefe. Hát mégis mi kellhet még a felhőtlen boldogsághoz?
Elolvasom »Karakterében megőrizték a Triumph csibész retró motorjának minden báját, csak egy kicsit jobb futóművet és fékeket kapott a Speed Twin.
Elolvasom »Pecco Bagnaia szerint nem lett volna szabad megtartani a hétvégi MotoGP futamot Mugellóban, miután Dupasquier életét vesztette.
Elolvasom »Egy helyi gazdasági lap arról számolt be, hogy a Harley-Davidson nem tudja olyan ütemben szállítani a Pan America modelleket, ahogy fogynának.
Elolvasom »Vannak arra utaló jelek, hogy a Yamaha egy eddigieknél kisebb Tracer modellt fog bemutatni a közeljövőben. Adná magát a 3-as.
Elolvasom »