Kinek ne jelentene azonnal legalább +5 lóerőt ha egy Valentino Rossinak dedikált láncot dob a motorjára? DID VR46.
Elolvasom »Nemrég körbejárta a sajtót, hogy nyolcméteres hótorlaszok akadályozzák a Transzfogaras útjának megnyitását. Javul a helyzet.
Elolvasom »A nyolcméteres hófal még a Fogarasi-Havasokban is szokatlan június közepén. Akár még csúszhat is a szokásos júliusi Transzfogaras nyitás.
Elolvasom »Az elektronikus kuplungkar leginkább a ride-by-wire technológiához hasonlítható, ami új lehetőségeket nyithat meg a jövő Hondáin.
Elolvasom »Superbike világbajnokságról származó motorból sem építenek gyakran custom gépet. Már csak ezért is különleges ez a GSX-R1000 Katana.
Elolvasom »Ezúttal nem kínai pénzből épül újra egy patinás európai márka. Hanem indiaiból. A BSA a Royal Enfield orrát piszkálná a 650-essel.
Elolvasom »Érthető táblázatba szedték össze, hogy Európa mely országaiban mire kell számítani gyorshajtás, ittas vezetés piroson áthajtás esetén.
Elolvasom »Angliában nyit dizájnközpontot az indiai Mahindra, akik a Jawa és a BSA tulajdonosai is. Hiszen az európaiak ízlése megkerülhetetlen.
Elolvasom »Egy helyi gazdasági lap arról számolt be, hogy a Harley-Davidson nem tudja olyan ütemben szállítani a Pan America modelleket, ahogy fogynának.
Elolvasom »Egy teljesen új, 750 köbcentis áruválaszték létrehozásán dolgozik a KTM, méghozzá a CFMoto segítségével. A cél a megfizethetőség.
Elolvasom »Mégsem maradhat Harley-Davidson felirat egy elektromos motoron, inkább önálló márkát csinálnak a LiveWire-ből, ahol utat kaphat a kísérletezés.
Elolvasom »A tervrajzokon felbukkanó adaptív kipörgésgátló még az előtt segítene felismerni és kiküszöbölni a tapadásvesztést, mielőtt létre jönne.
Elolvasom »