Ma, amikor a gyártók egyre azon versenyeznek, hogy ki tud több elektronikát, extrát, és teljesítményt belepréselni egy adott kétkerekűbe, üdítően hat egy ilyen ritkaság számba menő, az ezredforduló előtti stílus jegyeit magán hordozó, ízléses motor.
Elolvasom »A Harley-Davidson és az Indian viszonya kicsit hasonlóan alakult, mint a Microsoft és az Apple története.
Elolvasom »Amikor 2010-ben először hallottunk róla, egyértelműnek látszott, hogy na, ebből aztán nem lesz semmi. És most itt van! A Horex VR6 Roadster.
Elolvasom »A Suzuki a 2013-as modellévre legendássá vált nagyrobogóját is felfrissítette. Na nem kell új modellre gondolni, de azért történt néhány jelentős módosítás.
Elolvasom »Mércét állítottak a kategóriában, amelyet azóta is igyekeznek egyre feljebb emelni. Itt egy újabb lökés a lécen: felnyitható sisak, akár a sportmotorokra is.
Elolvasom »Úgy tűnik, hogy a japánok megint kezdenek odafigyelni egy a Dakar rallyn való jó szereplés marketing értékére. Nemrég a Yamaha kötötte fel kissé jobban a krossznadrág szárát, és most lám a Honda is odateszi magát.
Elolvasom »A V-Strom márkanév az ezres változattal született meg, ám a nagyobbik DL gyártását később abbahagyta a gyár. Most úgy tűnik, újragondolták a típust.
Elolvasom »Az egykor meglehetősen egyedi küllemű, ám rögtön igen nagy népszerűségre szert tett Street Triple teljesen megújult, s akinek ez még kevés, az viheti a még pofásabb R verziót, amellyel már bizonyosan minden álma beteljesül.
Elolvasom »A Triumph gyárban a királynő trónra lépésének hatvanadik évfordulójára elkészítettek egy igazán különleges motort.
Elolvasom »A legnagyobb japán gyár bemutatott egy új ötvenest, egy klasszikus retrót, valamint leleplezte a Dakarra készülő versenymotorját.
Elolvasom »