Téli motorozás: a két szó együtt keveseknek hangzik értelmesen. Megfelelő felkészültséggel azonban nem kell lemondanunk a robbanómotoros kétkerekűek előnyeiről télen sem.
Elolvasom »Ez egy régi tartalomhoz tartozó videó.
Elolvasom »Annyit tudtunk, hogy 2009 januárjától rendszámkötelesek lesznek a segédmotoros kerékpárok is Magyarországon. Majd váratlanul felfüggesztették az egész csomagot. Mivel szerettünk volna tisztán látni a kérdésben, megkerestem Lakatos Gábort, a Piaggio, Gilera és Vespa márkákat forgalmazó Moto Italia ügyvezet
Elolvasom »Azóta ismerem ezt a motort, amióta megérkezett Magyarországra. Láttam közelről, szállítottam az autómmal, azonban soha nem sikerült eljutnom egyetlen versenyére sem. Így a hangját sem hallottam. Az utolsó, versenyszempontból már semleges jelentőségű futamon pótoltam ezt a hiányosságot. Megrázó élménybe
Elolvasom »Időről-időre újra szárnyra kap a motorkerékpárok EU szintű támogatása, a dugók és a környezetszennyezés enyhítésére, és ugyanígy ennek ellenkezője is, a teljes elutasítás, jelen esetben a 600 felettiek betiltása. Érdekes módon a motorkerékpárok nem csak a hétköznapi élet szintjén váltanak ki szél
Elolvasom »A kis túranedúrók piacán két remek motort hasonlítunk össze, egy szomorú eset apropóján. A Versyst még tavaly teszteltük itt az Onroadon, a V-Strommal azonban három évet jártam nap mint nap. Tapasztalataim így kissé féloldalasak, de azért remélem hasznosnak találják gondolataimat a leendő Strom vagy Versys
Elolvasom »Bár motorost és autóst egyaránt érint egy útra dőlt, méretes fa, én ezt a cikket mégis inkább motoros rovatunkba kategorizálom. Ahol, és ahogyan ez az eset történt, az mindenképpen elgondolkodtató két keréken guruló barátaink számára. Remélem a történet úgy is tanulságos, hogy senkinek semmi baja nem
Elolvasom »