A propeller évszázada, első rész

Történelem
2010. február 19., péntek - eko

Ahhoz, hogy egy cég jelenlegi sikereit, vagy kudarcait igazán értékelni tudjuk, nemárt, ha megismerjük hogyan jutottak el idáig. Nincs ez másként a BMW esetében sem. Nézzük, milyen út vezetett a jelenlegi modellpalettáig.

Hirdetés


Cimkék: ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

versysfun -

Gratulálok Eko!

Izgalmas és színvonalas cikk, nagyon jó!

Még az után is tetszett, hogy a discoveryn már láttam(gondolom mindenki)a csúcsmotorok sorozatot. A rengeteg fotó szép gyüjtemény, de mindent überelt az arhív videó woooow!!


eko -

 Én nem láttam.  :-(

És nem is találom sehol, hogy utólag megnézhessem..



markaszerviz -

Sajnos én sem, de a cikk remek, köszönjük!

és a vidokat is…


Dodibá -

 Jó a cikk Eko! 🙂

Gratula.

Olvasmányos és nem fullad unalomba.


BananaJoe -

 


Hosszas gondolkodás utána arra jutottam 5 év múlva kellene vennem egy k1200r-t ha már 1,5 millió körül lesznek a 10 évesek.

Remek cikk. Lehetne a többi gyártóról is hasonló hogy hogyan jutottak ideáig. (nem az unalomig ismert japánokra gondolok)


pistike76 -

Izgalommal várom a folytatást.Nagyon jó olvasni a cikket,egyáltalán nem unalmas.És nagyon feldobja a videó és a sok kép.

 


indián -

 Eko barátunk , nagyon tetszett a cikked !

 

Miért is nem vagy te író ? :-))

Gondolom jobb dohány lenne ,mint a “Nagy Sokkerekű” ) ! :-))


repsolaci -

http://www.sportmotor.hu/tagok/54987

Egy srác adatlapja,tudtommal az összes részt feltöltötte a sportmotor.hu videói közé,itt megtalálhatod és ráadásul magyarul

Jó szórakozást!

u.i.: Túl sok az oldalon a BMW… bár szép és tényleg nagyon jó motorok,minden napra jut vmi BMW.

De ettől még szeretem az onroadot és mindennap nézem több ízben is!

Hajrá Hajrá

Béke


Előző bejegyzés

Mire jó a hangos kupufogó, avagy gázlengések a motor körül

2010. február 12., péntek
Technika

Következő bejegyzés

A propeller évszázada, második rész

2010. február 22., hétfő
Történelem

Ezeket olvastad már?

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

2021. október 18., hétfő

Az egykor talán szebb napokat látott NC család 2021-re egy tagúra olvadt. Az NC750X egyesítené valamennyi korábbi előnyeit.

Elolvasom »
Új motor teszt

Kánikulától az őszig: jól szellőző és variálható W-TEC ruhák

2021. október 04., hétfő

Videónkat még a rekkenő hőségben rögzítettük - de ezek a W-TEC ruhák most, kora ősszel is remekül hordhatók robogón vagy motoron.

Elolvasom »
Kiegésztő teszt

Hat éves a Motorosbiztosítás, vagyis a Protektor

2021. augusztus 18., szerda

Az immáron hat éves motorosbiztosítás, a Protektor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. Rendhagyó módon, motorpróbálgatás közben.

Elolvasom »
Interjú

Európaiasodott villanyász: Niu MQi GT teszt

2021. augusztus 10., kedd

A Niu A1-es jogsival vezethető elektromos robogója megmutatja, milyen sokat fejlődött a márka két év alatt. Az MQi GT igazi felnőtt cucc lett!

Elolvasom »
Új motor teszt