Mióta a Man szigeti legendás országúti versenyen megjelent az elektromos meghajtású gépek kategóriája, a TT Zero, minden évben a MotoCzysz gépe nyerte azt meg. A távol-keleti konkurencia azonban idénre nagyon felvette a kesztyűt, hiszen megszerezték a legendás pilótát, John McGuinnesst, hogy gépükkel, a Mugen Shindennel nyerje meg a 2013-as versenyt. A Honda technikai hátterével (és nem utolsósorban pénzével) várható is volt, hogy valami komolyabbat fognak durrantani.
A veteránként is egyre gyorsabb pilóta már az edzésen 105,6 mérföld/órára (168,96 kilométer/óra) javította a kategória egy kör alatt regisztrált átlagsebességét, majd a versenyen a győzelmet is megszerezte. A puszta tényeknél azonban sokkal érdekesebb az alábbi kis részlet a versenyéből, amikor is a 90 kilowattos és a hátsó kerékre 220 newtonméternyi nyomatékot szabadító elektromos versenygéppel megindul, és egyenletes, trolibusz-szerű visító hang kíséretében száguld körbe a közúti versenypályán.
Közben valamelyik versenytársát úgy kerüli ki, mintha az egy helyben állna… Tehát hangszórót feltekerni és tessék felkészülni: íme a jövő motorversenye:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nem sokat tököl a váltóval.
Gondolom ez is csökkenti a köridőt.