Az MV Agusta Brutale szériája megjelenésekor azonnal nagy port kavart. Sokan rögvest kikiáltották a valaha volt legszebb naked gépnek. Ezen persze lehet vitatkozni, de ha így is lenne, már nem sokáig tarthatná meg ezt az igen dicső címet, hiszen házon belül érkezik hamarosan új trónkövetelő a rajzok szerint valóban elképesztően csodás Rivale “személyében”, amely a Ducati Hipermotard kihívójaként az őszi milánói EICMA egyik nagy durranásának ígérkezik.
Persze egy biztos: a Brutale valóban gyönyörű, és az eladásokra sem lehet panasza a gyártónak. Olyannyira nem, hogy az eddig két kategóriában szerepeltetett olasz csődörökből álló ménest most kibővítették egy harmadik telivérrel, mintegy kitöltve a két, már a kínálatban szereplő modell között tátongó köbcenti szakadékot. A számokat tekintve az újdonság egy sorhármas, 11’600-as fordulaton 125 lóerőt teljesítő, 798 köbcentis erőforrás által hajtott, 167 kilogramm száraz tömegű gép lesz. Futóműve teljes mértékben állítható, és a rengeteg féle beállítást engedő kipörgésgátló is széria lesz a masinán.
A rendelhető extrák között szerepel egy elektronikus váltás-segítő rendszer (EAS) is – 400 eurós felárért. Két verzióban mutatkozik be az újdonság. Az alap gép várhatólag 9’900 euró, míg egy speciális (extrákkal felszerelt és egyedi fényezésű) Italia elnevezésű kiadás ennél egy ezressel többet, 10.990 eurót kóstál majd.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »