Idén elkényeztetik a karórák és a motorok rajongóit. Az év elején a Breitling és a Triumph lőtt egy közös projektet, ezúttal pedig a Bvlgari vett fel Ducati jelmezt. Titkon reménykedünk, hogy ez egy feltámadó trend és a Suzuki feat. Casio elhozza nekünk az elérhető áron hozzáférhető, retró, digit számlapos V-Strom edisönt. Mocskosul szétadnánk.
A Breitling és a Triumph kollaboráció motoros szemmel nézve valamivel érdekesebb volt, hiszen ott egy enyhén módosított Speed Twin is a limitált széria részét képezte. A Ducati Bvlgari azonban “csak” egy óra, és nem a luxust gyártó paletta legfelső polcáról. Az Aluminium egy kvázi belépőszintű – már amennyiben ilyen árkategóriában illendő ilyen szavakat használni – modell, ami az óra tokközepének anyaghasználata után kapta nevét. A hátlap már titán, a lünetta pedig kaucsuk.
A kifejezetten Ducati kivitel különlegessét a számlap és a hátlap adja. Előbbi az olasz motorgyártó piros színét idézi, valamint megjelenik három számjegy, amik a fordulatszámmérők tipográfiájára emlékeztetnek. Utóbbin pedig feltűnik a Ducati logó, valamint az, hogy az 1000 darabos limitált széria mely sorszámozott darabjával állunk szemben. A karóra mintegy 5000 euróért vehető meg a Bvlgaritól, ami átszámolva alulról karistolja a kétmillió forintot.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »