Tegnap reggel kilenc órakor a Richter-skála szerinti 5,8-as erősségű földrengés rázta meg az észak-olaszországi Emilia-Romagna tartományt, amelyet több kisebb utórengés követett a délutáni órákban. A természeti csapás egyelőre ismeretlen méretű károkat okozott a Ducati gyárban is, amelyet az első rengés idején teljes egészében ki is kellett üríteni.
A bolognai cég mindössze annyit tett közzé, miszerint a termelés újraindításának időpontja bizonytalan, egyelőre a károk felmérése zajlik. Ami a legfontosabb: a gyár munkatársai közül halálos áldozatot nem követelt a csapás. Ennek főként azon hír fényében van jelentősége, hogy a tartományban már tegnap napközben is 15 halottat találtak a romok alatt, és ez sajnos vélhetően nem a végleges szám…
Ebben a hónapban ez már a második jelentős földrengés arrafelé, a május 20-i csapás miatt több autógyár (a Ferrari, a Maserati és a Lamborghini is) állította le a gyártósorokat. Reméljük, a nagy múltú olasz motorgyár mihamarabb talpra áll (főleg most, hogy a közelmúltban történt tulajdonosváltásának hála hosszú távon is stabilizálódni látszik anyagi helyzete).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »