Nem a Polaris és a Honda az elsők. A tizenkét napja tartó orosz-ukrán háború következményként a nyugati gazdasági szankciók mellett számos szolgáltató és termékgyártó cég önként vállalva bojkottálta oroszországi érdekeltségeit. A motorgyártó brandek között a Harley-Davidson volt az első, akik a fennálló konfliktus végéig felfüggesztették a tevékenységüket az országban.
Motoros fronton az Indian Motorcycle anyavállalata, a Polaris volt a következő, akik a HD után néhány nappal szintén megszüntették a piaci tevékenységüket Oroszországban. Azaz nem szállítanak új motorokat az ország területére és az alkatrészellátás is nehézségekbe ütközhet.

Végül az első japán gyártó is megérkezett a bojkottba. A Honda képviselője, Misako Saka szerint nem végleges döntést hoztak. A szavai szerint, ha a háborús helyzet normalizálódik, akkor a szállítmányok újra elindulhatnak. Ha Putyin ezt sejtette volna 2013-ban…

Cimkék:
A neves évfordulót két, Európának szánt, limitált szériás, 650-es motorral ünnepli meg a Royal Enfield.
Elolvasom »Egy alapmodell gondolata születhetett meg a KTM-nél, ami szerint az elérhetőbb 1290 Super Adventure mellőzné a csúcselektronikát.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »