Miután az előző évben a Multistrada V4 lett a Ducati legkeresettebb modellje, értelemszerű, hogy már az idei évben fejlesztenek egy kicsit az S kivitelen. Nem kell eget és földet megrengető változásokra gondolni, de az esztétikai update mellett olyan elektronikai frissítés is érkezett, ami sokak életét megkönnyítheti. És persze ez remek alkalom, hogy csodaszép, friss képeket nézegessünk a motorról.
Kezdjük az előbbivel! A várhatóan már márciusban elérhető 2022-es Ducati Multistrada V4 S egy új színnel bővül. Az “Iceberg White” névre keresztelt vakító fehér némi felár ellenében érkezik a jelenleg elérhető piros és szürke árnyalatok mellé.
Ezen túl érkezik egy új, hasznos beállítási lehetőség, ami főleg azoknak okoz majd örömet, akiknek pont csak egy nagyon kevés hiányzik a leérő teli talp öröméhez. A “Minimum Preload” funkció nevéhez méltóan nagyon alacsony tempónál a lehető legalacsonyabbra állítja az elektronikus Skyhook futómű előfeszítését. Ezzel az ülés úgy kerül lejjebb, hogy menet közben nem kell kompromisszumot kötni. Ez a lehetőség egyébként egy frissítés keretében azok számára is elérhető lesz, akik lelkesedésükben már tavaly bevásároltak Multistradából. Akinek pedig ez esetleg nem lenne elég, érkezik egy opciós, gyári ültető kit a kínálatba, ami önmagában 20 milliméterrel viszi közelebb a nyerget a talajszinthez.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »