Ennek a számnak a pontos helyének ismerete nagyon hasznos, hiszen így le lehet ellenőrizni a http://checkcardna.com/ autó-előtörténet ellenőrző platformon a számot, hogy megismerjük a motorkerékpár fontosabb adatait.
Ez esszenciális, hiszen így fontos adatokat kapunk a motorkerékpár történetéről, mely nagyban befolyásolhatja azt, hogy megvesszük-e a kiszemelt modellt, vagy inkább tovább kutatunk a használtmotor piacon.
Ha nem ismerjük eléggé a különféle motorokat, könnyen átvághat minket egy kereskedő. Így nem árt, ha tudjuk, hogy milyen tulajdonságai vannak az adott szériának.
Ha egyszerűen beírjuk a motorkerékpár alvázszámát a CheckCarDNA platformra, megtudhatjuk azt is, hogy szerepelt-e már valaha a lopott járművek listáján a motorkerékpár. Inkább vásárlás előtt derüljön ki ilyesmi, mint utána.
A platformon arról is tájékozódhatunk, hogy bekerült-e valamilyen nyilvántartásba a motorkerékpár egy esetleges baleset miatt. Ezt is érdemes ismerni, mielőtt megvesszük.
Hány adás-vétel történt már az adott motorkerékpárral? Ez is fontos infó lehet, hiszen ha sokan akartak már megszabadulni tőle, az nem biztos, hogy jót jelent.
Mennyi kilométer van már benne? Sok kereskedő szeret ezzel trükközni, viszont a CheckCarDNA adatok nem csalnak. Érdemes ezt is alaposan áttanulmányozni vásárlás előtt.
Sok kereskedő még a képekkel is trükközik, hiszen könnyebb eladni egy szép motorkerékpárt, ha a képen egy szép modell szerepel. A CheckCarDNA platform pedig képekben gazdag pontos specifikációk kész garmadával árasztja el a usert, hogy a lehető legtöbb adat birtokában legyen, mielőtt vásárlásra szánja rá magát.
Cimkék:
Az acerent.hu weboldalt működtető ACE Autókölcsönző munkatársai méltán büszkék a közel 20 éves tapasztalatukra, remek ár/érték arányukra és a visszatérő ügyeleikre. Jól tudják, hogy a bérautót keresők sok helyről és sokféle igényekkel fordulnak hozzájuk. Épp ezért úgy alakították ki a kölcsönautók kínálatát, hogy abban minden érdeklődő megtalálja a számára legkedvezőbb ajánlatot.
Elolvasom »Nem meglepő, hogy sokan útmutatásra szorulunk azzal kapcsolatban, hogy milyen kerékpárt válasszunk. Ha már megvan a méret és nagyjából az árkategória is a helyére került, akkor jön a nagy kérdés, hogy MTB, országúti, városi, cross, cruiser esetleg trekking kerékpár legyen? Na de melyik micsoda és miben különböznek egymástól? Az alábbiakban nagyjából képet kaphatunk arról, hogy mikor, melyiket érdemes választani.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »