Még 2013-ban történt, hogy a két külön világban nagynak számító vállalat, a német BMW és az indiai TVS együttműködési megállapodást hozott tető alá. Ennek a bizonyos közös vállalásnak lett az eredménye a kis G széria, amit mind a két gyártó a maga piacán, a maga módján hasznosított. Nálunk lett belőle például G310R és G310GS, az ázsiai piacon pedig a 2018-as TVS Apache 310 RR sportmotor(ka), ami sokak szerint egy G310RR előfutára. Ami valahogy soha nem akar megérkezni.
A BMW és a TVS folytatja a közös munkát. A két brand a nyilatkozataik alapján továbbra is az 500 köbcenti alatti kategóriában egyesítik erőforrásaikat, hogy közös erővel fejlesszenek olyan platformot, amit aztán mind a két fél hasznosíthat.
Az utóbbi időben látványos a TVS Motors térnyerése. Az indiai motorgyártó vállalat terjeszkedik. Ennek jele, hogy a BMW-vel nem csak belsőégésű, hanem elektromos motor fejlesztésére is aláírtak. De még szembeötlőbb a nyomulás, ha számba vesszük, hogy 2020-ban felvásárolták a brit Nortont, amit meg akarnak tartani kifejezetten európai márkának.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »