Talán az Y és az azt követő generáció számára a legerősebb az élmény. Nekünk az autóversenyzős videójátékokból lehet ismerős ez a megoldás. Én talán a Need for Speed Pro Streetben találkoztam először olyan virtuális zöld útvonal segédlettel, amely segített az ideális ívek megismerésében, megtanulásában, követésében. Valami ehhez nagyon hasonlón dolgozik egy tech cég is. Az Aegis Rider ugyanígy megjelenítené, hozzáadná a valósághoz a motorral követendő, ideálisan biztonságos kanyarívet.
Az egyelőre pusztán éppen csak szabadalmaztatott technológia látványosan gyerekcipőben jár. Bumfordi műszeregységből, kilógó szenzorokból, fejnehéz kijelzőből áll a szükséges felszerelés. Azonban amit kínál az érdekes. Az ideális (itt a biztonságra és nem a gyorsaságra kell gondolni) ív mellett lehetséges veszélyforrásokat is kiemel, ráadásul arra is figyelmezeteti a motorost, ha túl nagy sebességgel közelíti meg a kanyart.
Azonban amennyire érdekesnek tűnik a technológia, pont annyi kérdést is felvet. Először is azt, hogy ki fog pénzt adni olyasmiért, ami egyébként könnyen és olcsóbban tanulható? Amihez ráadásul be kell látnia a vásárlónak a saját ismereteinek létező határait? Hogyan fog működni sötétben? Mit fog kezdeni az úthibákkal? Számol-e a futóműbeállítással? Meg tudják úgy valósítani, hogy ne legyen macerás a használata? Ezekre a kérdésekre egyelőre nincs válasz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »