Hazai fronton erősítette meg a Royal Enfield, hogy valójában már dolgoznak a világszerte ismertté vált túrendurójuk nagyobb testvérén. Az indiai Bike Wale motoros magazinnak árulták el, hogy igen, több új modell is készül náluk, és ezek egyik a 650 köbcentisre nőtt Himalayan.
Az eredetileg 411 köbcentis indiai adventure motorra egyébként saját tapasztalatom szerint rá is fér az izmosítás. Bár csak közúton volt szerencsém kipróbálni, ott azért még kategóriájában is lomhának éreztem, mind az összes 25 lóerejével együtt.
Ezen egészen biztosan segíthet, ha a Continental GT és Interceptor modellekben bemutatkozott kéthengeres motorblokk köré újraálmodják az így már 650-esre növekvő Himalayan motort. Apró érdekesség, hogy a Royal Enfieldnél eredetileg egyáltalán nem tervezetek ilyen irányú fejlesztést. Azonban a gyártónál mintegy 18 hónappal ezelőtt meghallották az internet hangját, így mégis belevágtak a projektbe. Ráadásul egyből két kivitelben gondolkodnak. Egy off-road kompatibilis dzsindzsajáró és egy közútra optimalizált változat is készül.
Cimkék:
Durva lélektani határként lebeg a szemünk előtt, hogy szerdán 500 forintos átlagár fölé emelkedik 95-ös benzin átlagára itthon.
Elolvasom »Neked segítene, ha a kiterjesztett valóság technológiájának segítségével a szemed előtt mutatná az ideális ívet az Aegis Rider?
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »