Egészen új irányba viheti el a BMW az eddig R nineT Urban G/S és Scrambler néven ismert motorokat. Az amerikai RideApart magazin birtokába jutott fotók tanúsága szerint a bajorok ugyanott tesztelik a terepképességekkel erőteljesebben felruházott új modelleket, ahol korábban az 1300 GS-t is, azaz a németországi Hechlingen Enduro Parkban. Az igényt, hogy valami könnyebb, kezesebb, terepesebb bokszer szülessen talán pont ezek az egyre nehezebbé és bonyolultabbá váló óriásendurók szülik.
A korábbi tesztjeinkben mi magunk is arra jutottunk, hogy remek kis funmotorok ezek az nineT Scramblerek meg Urban G/S-ek, de nem komoly terephasználatra valóak. Pedig egy könnyebb, egyszerűbb, az R80 G/S örökségét felelevenítő bokszernek lehet sikere.
A képek alapján a vázat megváltoztatták, az első villák és a lengőkar sem marad érintetlen. A tank előrébb kerül és talán rövidebbé is válik, ami szintén endurósabb irányba viszi ergonómiát. A tisztességes hasmagasság és a küllős, 21″-os első felnik is beszédesek a rajtuk feszülő Metzeler Karoo 3-akkal. Amin viszont nem változtatnak, az a szöghajtás, na és az 1.170 köbcentis lég-/olajhűtéses bokszer.
Fotók: RideApart
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »