Tirol után Svájc is a 95 decibeles törvény meghonosításán fáradozik. Itthon is látjuk, hogyan próbálnak küzdeni a motorosok nagy számú jelenléte ellen. Emlékezzünk csak a parádsasvári polgármester kezdeményezéseire vagy a Dobogókőre végigpakolt 50-es, 60-as táblákra – ne legyenek illúzióink, azok nekünk szólnak. A németek ennél is tovább mentek és olyan sebességhatár táblákat raktak ki, amelyek csak az arra közlekedő motorokra vonatkoznak.
Egészen pontosan a nyugat-németországi B500 útvonalon kipakolt kifejezetten csak és kizárólag motorokra vonatkozó 50 km/órás sebességkorlátozó táblák akasztották ki a helyi motorosokat a FEMA szerint. Az ország egyik legjobb, a Fekete-erdőt átszelő szakaszán ezzel nem csak kevésbé élvezetessé, hanem veszélyesebbé is tették a haladást, hiszen a sebességhatár más járművekre nem vonatkozik.
Nürnberg, Lipcse, München, Oldenburg, Köln és Stuttgart utcáit özönlötték el a tüntetők. Az összeborulás célja pedig az volt, hogy megmutassák, mennyi embert érintenek a korlátozások.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »