Régi marketing felismerés, hogy a férfiak egy jelentős részét vonzza a katonás életérzés. Talán a generációkon átöröklődő emlékek, a gének vagy az elnyűhetetlenül funkcionális termékek illúziója kebelez be minket, vagy talán csak túl sokszor láttuk A halál ötven óráját. Mindegy, működik, erre az igényre épülnek a military shopok. És persze, hogy veszettül jól áll az MV Agusta limitált szériás ultra-hiperszuper nakedjének, a 2021-es Rush modellnek is!
A 998 köbcentis, soros négyhengeres Brutale 1000 RR szokásos módon, sokkolóan erős. 212 lóerő 13.000-es, torokból üvöltő fordulaton és 116,5 newtonméter forgatónyomaték 11.000-nél. Nem kérdez sokat.
Idén a szelepek nyitási idején reszeltek egy picit meg az ECU-n, amitől elvileg jobban ugrik alacsonyabb fordulatszámon a tavalyi Rush modellnél. Őszintén irigyeljük azt, akinek van összehasonlítási alapja. 🙂
Az előző évi Rush fontos dizájnelemei az idei évre is átöröklődtek. A rövid farokrész, a fényszóró és a semmi mással össze nem téveszthető hátsó kerék. A körítés az, ami igazán új és profi, aminek egyik sarokköve katonai repülős hangulatot megragadó fényezés, a másik pedig az kiegészítő holmik. Az olyasmik, mint a katonai ládában járó extra alkatrészek vagy a motorhoz kapható Alpha Industries pilótadzseki és AGV bukósisak. A Rush hazai ára 14.940.000.- forint és úgy tudjuk kettő már el is kelt, kettő viszont még keresi gazdáját.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »