A Husqvarna erőteljesen bővíti az utcai szegmensét. A 701-es és a 401-es Vitpilen / Svartpilen testvérpáros mellé az idei évben becsapódott az A1-es jogosítvány kategóriát kihasználó 125-ös változat. De ezzel nem ért véget a különleges stílusú, utcai Husky paletta kiszélesítése. Várhatóan hamarosan elkezdik felvezetni az 501-es modelleket.
A modern köntösbe bújtatott café racer (ez a Vitpilen, aminek jelentése fehér nyíl), valamint annak scrambleresebb kivitele (a Svartpilen, avagy a fekete nyíl) 501-ese az első kéthengeres változat lesz. Hiszen a 125-ben, a 401-ben és a 701-ben egy egyhengeres légkalapács dohog.
Az 501-essel az A2-es jogosítvány legfelső határait célozzák meg, azaz a 48 lóerős lesz. Akárcsak az alakuló KTM 490-es platform, azaz a 490 Duke, a 490 Adventure és a 490 RC.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »