Pedig talán nem is kellett volna! Eric de Saynes, a Yamaha Europe vezérigazgatója videóban kérte mind a vásárlók, mind a forgalmazók bocsánatát és egyúttal szíves türelmét az eddigi és a további szállítási fennakadások miatt. Ő maga is azzal kezdi az április végén, a Facebookon közzétett videót, hogy világ szinten nagyon nehéz éven vagyunk túl. És ki tudja, hol van ennek még a vége?
De Saynes két fő okot említett meg, amiért adott esetben mind a kereskedőnek, mind a vevőnek várnia kellhet egy motorra. Persze, hogy a járvány az első. És nem csak a Yamaha gyárait érintette a koronavírus, hanem a számtalan beszállítóból álló láncolatot is megtépázta. A kijelző, a futómű, a fékbetét, a lánc, az ABS, az ECU vagy a legutolsó rögzítőcsavar is mind beszállítóktól érkeznekk. És ez a kiszolgáló folyamat jelentősen lelassult – ha éppen valahol, valamikor meg nem állt.
És ha ez önmagában nem lenne elég, akkor kitér a második tényezőre, arra az “apróságra” ami hat teljes napra lényegében megbénította a világ hajókereskedelmét. A Szuezi-csatorna kellős közepén veszteglő Ever Given teherhajó okozta károkra, ami ezek szerint a Yamaha motorkerékpár iparát is érintette. A videóüzenetben Eric de Saynes megnyugtatólag jegyzi, hogy a helyzet napról napra javul. A rend helyreállásáig pedig köszöni a türelmet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »