A korábbi bejelentésnek megfelelően a Honda bemutatta az új masinát, és párhuzamosan publikálta annak néhány fontosabb adatát. A hivatalos oldalon megtalálható a gép specifikációja, csak néhány részletet emelnék ki.
Ugyan a szabályok szerint 81 milliméteres lehet a maximális furat, azonban a Honda ezt nem használta ki. A 250 köbcentimétert egy 78,0 × 52,2 milliméteres hengerrel valósította meg a gyártó, nyilván a teljesítmény mellett a tartósság is szerepet játszott az erőforrás kialakításakor. A 15°-kal hátradöntött, belül kerámia (nikkel szilícium karbid) bevonatú hengerbe titán szelepek mellett jut az éltető keverék és távoznak az égésgázok. A 13’000-es fordulaton leadott 48 lóerős teljesítmény és a 10’500-as fordulatnál jelentkező 28 Newtonméteres csúcsnyomaték nem hangzik egetverőnek, azonban ebben a kategóriában jónak mondhatók. Ez a 84 kilogrammos menetkész tömeggel egy madárcsontú 16 évesnek bőven elegendő egy tartalmas pályamotorozáshoz, versenyhez. A Honda az NSF250R-t persze nem a semmiből teremtette, a motor alumínium csővázának kialakításakor a sikeresnek nevezhető RS125R versenymotorjukkal szerzett tapasztalatokat is figyelembe vették. A masina spanyolországi ára 23’600 euró (a helyi 18%-os forgalmi adóval).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »