Az RS 660-at picit más dimenzióba helyező félnakedet eredetileg 2020 végén mutatta volna be az Aprilia. Aztán ugye Covid, ami felforgatott mindent, gyakorlatilag minden iparágban. Akárhogy is, végül bemutatkozott a Tuono 660.
Végtére is jobb később, mint soha, nem? Azt persze azért lássuk be, hogy a Tuono 660 nem egy meglepetésbomba. Lényegében majdnem teljesen ugyanazt kapja az ember a félidomos változattól, mint a fullburkolt RS kiviteltől. Majdnem. A fejidom kisebb, de a stílusvilágon túl az apró kis szárnyak is megmaradtak.
A blokk egy jó vaskos hajszál híján nem változott. Ez egészen pontosan 5 lóerőnyi differenciát jelent az RS-hez képest, azaz a Tuono 95 Le lett végül a 185 kilogrammos tömegéhez. Ezért a csökkenésért cserébe viszont rövidebbek lettek a váltófokozatok. És ez igazán mókásnak ígérkezik! Az elektronikai csomag pedig megegyezik a fullidomos változatéval. Tehát kanyar-ABS, állítható kipörgésgátló, menetvezérlő programok, wheelie control, gyorsváltó, auto-blipper. Minden.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »