Az RS 660-at picit más dimenzióba helyező félnakedet eredetileg 2020 végén mutatta volna be az Aprilia. Aztán ugye Covid, ami felforgatott mindent, gyakorlatilag minden iparágban. Akárhogy is, végül bemutatkozott a Tuono 660.
Végtére is jobb később, mint soha, nem? Azt persze azért lássuk be, hogy a Tuono 660 nem egy meglepetésbomba. Lényegében majdnem teljesen ugyanazt kapja az ember a félidomos változattól, mint a fullburkolt RS kiviteltől. Majdnem. A fejidom kisebb, de a stílusvilágon túl az apró kis szárnyak is megmaradtak.
A blokk egy jó vaskos hajszál híján nem változott. Ez egészen pontosan 5 lóerőnyi differenciát jelent az RS-hez képest, azaz a Tuono 95 Le lett végül a 185 kilogrammos tömegéhez. Ezért a csökkenésért cserébe viszont rövidebbek lettek a váltófokozatok. És ez igazán mókásnak ígérkezik! Az elektronikai csomag pedig megegyezik a fullidomos változatéval. Tehát kanyar-ABS, állítható kipörgésgátló, menetvezérlő programok, wheelie control, gyorsváltó, auto-blipper. Minden.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Szerencsére azt mondhatjuk, hogy a Dakar Rally nem hogy ellaposodna, hanem egyre izgalmasabb. A 43. verseny hihetetlen küzdelmeket hozott.
Elolvasom »Az amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda, azaz az FBI találhatott valami turpisságot a Ducati kaliforniai bázisán.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »