Azért tudják az Apriliánál a srácok, hogyan kell izgalomban tartani a motoros lelket. Máris felcsigázva várjuk az RS 660 alapjaira épülő naked motort, a Tuono 660-at. Pedig a világ jelentős része még az előbbivel sem ment egy kósza métert sem.
Azon rendkívül kevesek azonban, akik igen, általánosságban szemlélve elégedetten szálltak le a sportos kis olaszról. A Tuono 660 pedig alig fog tőle különbözni, leszámítva, hogy egy picit más ergonómiát kínál. Na az alábbi képen azért láthatjuk, hogy ezt sem krumplidiétán élő óriásokra tervezték.

A fotó egyébként Olaszországban készült, nem messze a noalei bázistól. És ha minden jól megy, akkor nem csak a hivatalos bemutatóhoz vagyunk közel, hanem akár ahhoz is, hogy a vásárlókhoz is eljusson a 660-as meztelen harcos.

Cimkék:
Ezúttal már valamivel több, mint pletyka, hogy a feltöltős blokkja köré épít a Kawasaki egy cruisert, ami az Eliminator H2 névre fog hallgatni.
Elolvasom »A tabUI Cesare Zacchetti motorját kamerákkal szerelik fel és kiterjesztett valóságélményt adnának a Dakar-rali rajongóknak.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »