Végre van egy kitinkemény golyszlikkal megáldott gyártó, amelyik el mer térni a bevett sablonoktól! Semmi kamu kémfotó, semmi mesterségesen lerontott minőség és álságos titkolózás! Tisztességesen megmutatták a frissen készülő, meztelen huligánt, amivel visszahozzák a Trident nevet. Tisztelt hölgyeim és uraim, valahogy így kell ezt csinálni amikor nem akarja egy gyártó besavanyodott marketing osztálya hülyének nézni a fél világot. Lássuk csak, hogy mi is van itt!
Hozzávetőlegesen egy hónappal ezelőtt írtunk róla, hogy Triumph visszavezeti a nemessé érett Trident nevet, ami egy modern roadster lesz a leporolt Street Triple 675-ös, sorhármas blokkjával. Noha a friss képeken álcafestést kapott az új brit harcos, azért ez már tényleg alkalmas arra, hogy megcsodáljuk Rodolfo Frascoli keze munkáját. Aki nem mellesleg az újraálmodott Suzuki Katanát is alkotta. Szerintem érdemes megjegyezni a nevét.



Az új Trident olyan konkurens termékek megszorongatására születik, mint a Yamaha MT-07 vagy a Kawasaki Z650. Tehát egy csúnya és helytelen szót ráaggasztva belépőszintű motornak tekinthető. Ehhez képest a beszállítók finomak. A fék ugyanaz a Nissin darab, mint ami a Street Triple S-en is található. A villákat és a hátsó rugót a Showa szállítja, a gyári abroncs pedig Michelin Road 5. A világítás LED-es, a kijelző pedig minden bizonnyal egy TFT egység. Nem hiába, a Triumph már lekommunikálta, hogy technológiai értelemben szeretnék ha kilógna az új nakedjük a vetélytársak közül. Menetvezérlő programok? Kanyar-ABS és tehetetlenségmérővel kapcsolt kipörgésgátló? Szép lenne, de ezekre azért mérget egyelőre ne vegyünk!

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az EICMA és Intermot elmaradásával többnyire online bemutatókon találkozhatunk a 2021-es modellév friss motorjaival. Összefoglaló.
Elolvasom »A Honda CB350 H'ness egy full retró motor, amit ugyan elsősorban a Royal Enfield konkurenciájának szánnak, de India csak a kezdet.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »