A Bimota mindig is igazi különlegességekben utazott. Természetesen az új H2 Tesi sem lóg ki a sorból. A Kawasakitól származó kompresszoros blokk talán csak a jéghegy csúcsa. A valódi műszaki különlegességet és a biztos tudatot, hogy nem jön veled szembe a Mátrában egy ugyanolyan motor, azt bizony meg kell fizetni. Ez kérem már a prémiumság – sőt, a luxus – terepe.
Ízlelgessük egy kicsit! 64.000.- euró. Hatvannégyezer. Az durván átszámolva jelen írás pillanatában úgy 23 milliónyi jó magyar forintot jelent. Hát nem egy V-Strom!
A Bimota H2 Tesi fejlesztése jelen pillanatban ott tart, hogy elkészítették belőle a harmadik prototípust. Ez várhatóan azt jelenti, hogy már tényleg csak egy kis finomhangolás van hátra. Aztán a terveknek megfelelően októberben elkezdődhet az első modellek legyártása. Nem is tolták túl az idei évre tervezett darabszámokat. Mindössze 250 darab fog elkészülni belőle, ha csak a COVID be nem tesz nekik is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »