Korábban már beszámoltunk az MV Agusta piachódító terveiről. Miután az olaszok visszavásárolták a céget a Harley-Davidsontól, lépéskényszerbe kerültek. Az adósság rendezése, a beruházások és az 1 eurós vételár mellett az olaszok még további jelentős összeget is fog kapni az amerikai cégtől, amennyiben néhány feltételnek megfelel. Magyarán mondva sikeres üzletpolitikát folytat a következő években. Ebben juthat kulcsszerep az új F3-nak, a 675 köbcentiméteres, 3 hengeres sportmotornak. A végleges képeket nézve a motor a Tamburini féle F4 kisebb változata, néhány apró különbséggel. A kipufogók a GP-t idézik, a kétrészes váz pedig a Brutalét. A hírek szerint a vas 137 lóerős teljesítményt produkált a főtengelyen, amit az olaszok legalább 140-ig szeretnének emelni a tömeggyártás beindításáig.
Korábban Castiglioni a masina alapváltozatának árát 9000 euróban határozta meg, míg a különféle extrákkal megtűzdelt exkluzív változat esetében 11500 euróról beszélt az ügyvezető fia. A héten a gép hivatalosan is bemutatkozik, remélhetőleg specifikációja illetve a vételár is a közölt adatok, információk lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Gyönyörű.Az ár korrekt és a 3henger is kuriózum.
Akit érdekel annak itt van még pár kép:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/mv/mv_agusta_f3%20%2011.htm
Kijöttek a hivatalos képek is, feltoltam őket a galériába, lehet nézelődni.
Nem vagyok nagy sportmotor rajongó, de ez még nekem is tetszik. A kipufogó nekem nagyon ott van, el sem tudnám képzelni a látott képek után másfélével.