A Pierer Mobility Group 2020-as, befektetőknek szánt prezentációjának nyilvánossá válása után leszűrhetünk néhány információt a cég közeljövőt érintő terveiből. A KTM, a Husqvarna és a GASGAS anyavállalata gőzerővel fejleszt. Láthatóan nem rémítette meg őket a COVID járvány. Frissülni fog a KTM 390 RC, jön egy teljesen új 750-es platform, amit a kínai CFMotoval együtt fejlesztenek és elektromos fronton is erősítenek.
Az egyszerűen E-Scooterként hivatkozott elektromos robogót egy igazi kis városi eszköznek szánják. A mindössze 4 kW-os elektromos motorjánál láttunk már nagyobbat, de bizonyára elég lesz a városi, esetleg elővárosi közlekedéshez. Ha nagyon kontextusba akarjuk helyezni, akkor az elektromos Honda PCX-et tudjuk ide rángatni a maga 4,2 kW-os motorjával.
A másik érdekes fejlesztés elektromos fronton, hogy az e-robogó mellett a klasszikus értelemben vett motorkerékpárok világát is megcélozzák elektronokkal. Az E-Pilen le sem tagadhatná, hogy a Svart- és Vitpilen rokonságához fog tartozni. Két kivitel készülhet belőle. Egy 4 kW-os városi közlekedő és egy 10 kW-os, hagyományosabb játszós motor.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »