NRS – New Racing Standard. Ez a Honda új, 250 köbcentiméteres, 4 ütemű erőforrásra építő moto3 projektjének neve. Nem összekeverendő az egykori legendával, az NSR250-nel, amely egy fantasztikus kétütemű kis sportmotor volt, szintén a Hondától – bizonyos fokon ez az alliteráció a kétüteműek hívei szerint kissé felháborító is lehet. Múlt héten jelent meg a Honda versenyágazatának honlapján a világunkban szokásos hosszas médiakampány első eleme, egy gyakorlatilag semmitmondó kép. Nyilván az elsötétített fotó (rajz?) a gyári csapat motorját ábrázolja, az új szabályoknak megfelelően egy gyártó számos csapatnak kell tudjon erőforrásokat szállítani.
Cimkék:
Nem forradalmi, nem is egyedülálló, mégis érdekes lehet: egy olasz cég többkerekű dönthető robogók gyártásába fog.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Csinálhatnának utcára is valami rendes 250-es kis rakétát. (nem 250-es ninja másolatra gondolok.)