A Kawasaki még a hitelválság legelején bejelentette, hogy költségcsökkentési okokból felhagy a motoGP szerepléssel. Az elmúlt néhány évben kevés kétkerekű újdonságot láthattunk tőlük, ezeket még a váláság beköszönte előtt kezdték fejleszteni, az esedékes modellfrissítések is csúsztak. Bár a Kawasaki viszonylag szerény palettával rendelkezik, a modellfrissítések igencsak óvatosra sikerültek (1., 2., 3. rész). Ugyan a ZX10R 2010-es frissítése elmaradt, a „koplalás” azonban most kifizetődni látszik, a zöldek 2011-es palettája néhány régi-új modellel fog gyarapodni. Retro vonalon hamarosan érkezik a W800: egy sorkettes, klasszikus vonalú gépezet, amely a Triumph Bonneville és Thruxton modelleknek fog közvetlen konkurenciát állítani. A Z750 „R” változata a középsúlyú csupaszok között jelent majd igencsak vonzó alternatívát. A hírek szerint az új, 2011-es ZX10R teljesítménye pedig több mint 200 lóerő lesz. Mégis, a leginkább érdekes motor talán a Z1000 „SX”, azaz teljes idomzattal szerelt változata jelenti.
A sporttúra kategória eme új példányának piacra dobásában kétségkívül szerepe van a Honda VFR1200, valamint a jelenleg éppen szerkesztőségünkben tartózkodó Suzuki GSX-1250F modellek megjelenésének is. Alapvetően a masina a csupasz változat beburkolt testvére néhány, a túrázók kényelmét nagyban befolyásoló módosítással. Ugyan az első, felszínes „blikkre” a motor könnyen összetéveszthető egy keményvonalas sportmotorral, a részleteket szemügyre véve azonban nyilvánvaló, hogy ez egy messze kényelmesebb masina. A szinte egyenes kormány, a több fokozatban állítható szélvédő plexi vagy az áttervezett műszeregység mind a komfortot szolgálják. A technikai részletek egyelőre nem ismertek, azonban a legutolsó Z1000 adatait figyelembe véve úgy sejthető, hogy egy 136 lóerő körüli teljesítménnyel és nagyságrendileg 220 kilogramm menetkész tömeggel rendelkező gép érkezését várhatjuk.
Cimkék:
A világhírű színészek általában akkora sztárok, hogy testőrök hada nélkül sehova nem mennek. Az év hátralevő részében azonban aki figyel, megleshet egy világsztárt, amint magában motorozgat Magyarország-szerte. Ő Jeremy Irons egy piros GS-en.
Elolvasom »Vannak különc emberek, akik valamilyen látszólag teljesen értelmetlen dologra teszik fel az életüket. Ilyen Kerry McLean, akinek kedvét még egy szörnyű baleset sem tudta eltántorítani az egykerekűek építésétől.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Tetszik a moci. Valószínüleg nincs jelentősége és csak engem befolyásol, de ez a zöld szín minden Kawán nagyot dob
Azt viszont nem értem miért írtok becsült adatokat mikor a lejjebb lévő ismertetőben le vannak írva
Súly: 228/231 kg
Teljesítmény: 138 LE/9600 ford.
Belehúztak rendesen a zöldek.Dögös gépek egymás után.
És végre nem “teszkós” kivitelben hoznak ki egy ilyen gépet(mint pl.CBF1000,GSX1250F).Gratula Kawa.
A doksi később került bele a cikkbe, csak azután találtam, miután megírtam, de a cikken már nem változtattam.
O.K. Nem tudtam, csak furállottam
Bocsánat 
Na ez odaver a többinek, nagyon jól néz ki, a VFR elbújhat mögötte.
Tudom, hogy a szépség viszonylagos és szubjektív műfaj, de nekem ez a motor határozottan tetszik
!
A Kawasakinak általában sikerül az érzelmekre hatnia.
Vagy heveny hányingere támad tőle az embernek
, vagy elolvad a gyönyörűségtől
!
Ez nálam most erősen az utóbbi kategória.
Nagyon szep!!