Először tavaly nyáron bizonyosodhadtunk meg róla, hogy érkezik a Ducati Multistrada V4-es motorral szerelt változata. Az akkor kikerült videó azonban annyira rossz minőségű volt, hogy pusztán a blokkelrendezésről győződtünk meg. De nem baj, akkor annak nem is igazán lehetett más célja. A mostani fotó azonban felfed néhány részletet.
Maga a motor egyelőre erősen tesztfázisban lévőnek tűnik. Csak nézd meg a topboxból kifutó vezetékeket! De érdemes megnézni a két első lámpa közötti kis egységet is. Valószínűleg a Ducati régóta belengetett radaros ARAS ütközéselkerülő rendszeréről lehet szó, amely figyelmezteti a motorost, ha a vakfoltjában egy másik jármű tartózkodik.
A legnagyobb változás az eddig ismert Multistrada modellekhez képest mégiscsak a blokk! A V4-es motor az előzetes várakozások szerint 170-180 lóerőre lesz hangolva, a nyomatékleadása pedig lágyabb lesz a Panigale vagy a Streetfighter modellekénél. A 950 és az 1260 térhálós vázát sem örökli meg, a tesztelt motoron pedig az egykarú lengővilla helyett egy hagyományos, alumínium kar látható és természetesen a központi rugóstag is máshova kerül. Azaz hiába az azonos formanyelv, ez egy egészen más motor lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »