Nem is igazán motorkerékpár. Vagy inkább nem pusztán az, hanem egyfajta mérnöki művészeti alkotás az, amit a Ducati gyárban éppen készülnek letenni az asztalra. Ők is tudják, büszkék rá, joggal. A Panigale V4 Superleggera sokkal inkább puszta kifejezése annak, hogy mit tudnak ma az olaszok a motorgyártásról, minthogy egyszerű járműként tekintsünk rá. Hogy mi, puszta halandó emberek is közelebb kerülhessünk hozzá – még ha csak 6 perc erejéig is – a gyártó egy szívbemarkolóan gyönyörű videót tett közzé arról, hogyan készül.
Szinte romantikus pillanatoknak lehetünk szemtanúi, miközben precízen végigmutatják a V4 Superleggera legfontosabb részleteit. Ahogy bekerül a vezérlés a 234 lóerős blokkba, ahogy felkerül az Akrapovic rendszer, ahogy finoman lehúzzák a fóliát a karbonvázról, ahogy az szárnyakkal ellátott idomok felkerülnek. Elnézést, próbálok nem gyermek módjára lelkesedni, de nem megy!
A motor persze nem lesz tömegtermék. Mindössze 500 darab készül a különleges kiadású Ducatiból. A szériát körbeölelő szeretetet pedig remekül reprezentálja, hogy a 001-es sorozatszámú motor leendő tulajdonosát meghívták magukhoz, hogy a gyár atyaúristene, Domenicali személyesen adja át a kulcsot.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »