Tehát le is leplezték a Benelli TNT 600-at, meg egy kicsit nem is. Egyelőre nem az olasz brand logója alatt jelent meg, hanem a QJ Motor, azaz a márka kínai anyavállalata, a Qianjiang gondozásában, SRK 600 néven. De ez igazán ne okozzon egy pillanatnyi zavart sem! Ez bizony az. Csupán arról van szó, hogy ezek még az ázsiai piacon fognak kikötni.
Az európai piacra majdan TNT 600 néven érkező modell szíve az Euro5 előírásait teljesítő hatszázas sornégyes blokk, amely 11.000-es fordulaton mintegy 80 lóerőt ad le, a legnagyobb forgatónyomatéka pedig 55 newtonméterben áll meg.
Az SRK 600-at három változatban mutatták be, amelyek fék-futómű szinten különböznek egymástól. A budget változat igazából szóra sem érdemes. A normál modell KYB hátsó rugóstagot, de még saját gyártmányú féket kap. A csúcsváltozatot pedig – amely várhatóan hozzánk is érkezik – Marzocchi villákkal, KYB rugóstaggal és Brembo fékekkel szerelik.
Láthatóan a perifériák tekintetében is értik, hogy ma már kell a diszkó. A LED-es világítás mellett kulcsnélküli indítást, színes TFT kijelzőt és világító kapcsolókat kapunk. A dizájn pedig nyilván működik. Hiszen kipróbált vonalakat látunk…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »