Az, hogy Kína igenis képes minőséget gyártani, ha a felvevő piacon erre van igény, már szinte közhely. És az a helyzet, hogy a Benellik nálunk az utóbbi időben rendre jól vizsgáztak, legyen szó akár a háromszázas, akár az ötszázas szériájukról. De nem csak a mi hasábjainkon, hanem például Olaszországban is beváltak, ahol az egyik legkeresettebb túraenduróvá vált a TRK. Az olasz gyökerű brand így elkezdett felfelé nyitni, mármint a köbcentiket tekintve. A 702 után a Leoncino, majd értelemszerűen érkezik a TRK 800.
A QJ Motor, azaz a Benelli ázsiai anyavállalata útjára indította az SRB 750 névre hallgató túraenduróját. Bár az a keleti piacra készült, joggal feltételezzük, hogy a TRK 800 alapjait látjuk.
Ugyanakkor azt is hozzá kell tenni, hogy a Benelli egyelőre tagad. Ki is adtak egy közleményt, miszerint igen, valóban dolgoznak a nagy TRK modellen. Azonban hangsúlyozzák, a nagy túraendurójuk egy teljesen olasz fejlesztés lesz és az anyavállalatuk által bemutatott SRB 750 nem egyezik meg azzal, amivel ők készülnek. Azért arra az esetre, ha kiderülne, hogy mégis akad némi átfedés, leírom, hogy az SRB 750-ben egy folyadékhűtéses, hengerenként négy szelepes, 77 lóerős erőforrás dolgozik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »