Ugyan a 2010-es modellfrissítés elmaradt, de jól értesültek már korábban tudni vélték, hogy a 2011-es 1000-es Ninja „nagyot fog szólni”. A motor promóciója június második felében kezdődött, időközben előkerültek a versenyváltozat első képei, illetve a suzukai tesztelésről is láthattunk fotókat, videókat. Most egy újabb japán pályán, az Autopolison folytatott tesztről járták be képek és videók a világhálót: a versenyváltozat tesztjének dokumentumaival a promóció következő lépéséhez értünk.
A Kawasaki az új ZX-10-ről még semmi konkrétumot nem mondott – eddig. A hangzatos, sablonos marketing-mondatok után két információmorzsa is napvilágot látott. Az új tizedes „motoGP-ből származó kontrollrendszerekkel” fog rendelkezni (azaz versenyszintű kipörgésgátlóval), illetve „a motor teljesen új, a tengely elrendezést abszolút átalakították, a tömegközéppont magasabban van”. A második információ, különösen az alábbi videó tükrében igencsak érdekes. Vajon csak a nyitott sportdob teszi, vagy valóban különösen szól ez sportmotor? Vajon big-bang gyújtás rendszert hallunk, vagy a Yamaha R1-ének keresztsíkú főtengelye kapcsán megismert egyenetlen gyújtásköz miatt szól másképp ez a blokk?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »