Elég sok Gixxert látni a közutakon, de félreértés ne essék, ez egy keményvonalas versenymotor, amely mindig is meghatározó volt kategóriájában. Az első, 750-es modell tömege az új hűtési rendszernek hála alacsonyabb volt vetélytársainál, a konstrukció sikerét pedig a kezdetektől elért versenygyőzelmek és a folyamatos fejlesztések alapozták meg. A méltán híres GSX-R modellcsaláddá 1996-ban vált, amikor is a „Sevenfifty” kisöccse, a 600-as változat is a piacra került. A siker ebben a kategóriában sem maradt el, az első két modellévben a superbike világbajnokság supersport kategóriájában világbajnok lett a motor. A különböző fejlesztések mellett nagy mérföldkő volt még 2001, amikor is az 1000-es Gixxer hódító útjára indult. A legutolsó, K9/L0(/L1?) modellre alapozva adta ki a Suzuki az évfordulós GSX-1000R-t, a sikeres 25 évet megünneplendő. Az alábbi videókban a GSX-R család fejlesztéséről láthatunk egy rövid ízelítőt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha minden igaz, most ősszel jön az új hatszázas, kíváncsi vagyok, mit tudnak belőle kihozni.
Ha nagyon jó lesz, eladom a Hondát. (Nem ám )
Amúgy egy ideje a 750 nagyon izgat, az meg csak Suziban van, szóval lehet, hogy egyszer Gixeres leszek, de pszt…..
akkor végre nem kapálógépen ülnél :DDDDDDDDDDDD
Amúgy meg csak nagyon jó lehet 😀