Két új modellt védjegyeztetett be a Harley. A café racer és a flat track stílusú motorok tervrajzai rettenetesen vagányak. Az Európai Szabadalmi Hivatalnál landoló tervek alapján a motorok közeli rokonok lesznek, mégis számos ponton eltérnek egymástól. Természetesen ilyenkor még nagyon korai bármiről is biztosat mondani, de valószínűleg hamar láthatunk majd legalább egy prototípust. Az erőforrás azonban mindkét esetben úgy tűnik, hogy azonos lesz. A tavaly bemutatott Revolution Max, ami a vadonat új Pan Americában és Bronxban is dolgozik. Az persze nincs mellé biggyesztve, hogy a 975 vagy az 1275 köbcentis változat, de a sasszeműek a nemzetközi sajtóban és a fórumokon a hengerfej alapján egyöntetűen az utóbbira voksolnak.




A café racer Harley fő dizájneleme természetesen a buborék stílusú fejidom, amihez a hátsó ülést takaró púp dukál. Az acél-lengővillához kapcsolódó hagyományos rugóstagok pedig szintén a klasszikus megjelenést erősítik.
A flat track stílusú változat hasonlít, mégis egészen más. A hátsó ülést egyértelműen jelzésértékűnek tekinthetjük és rögtön szembe tűnik a magasra húzott kipufogó. Érdemes megfigyelni, hogy ezen a modellen acélcső lengőkar és központi rugóstag található.




Amennyiben a jelenleg felszínre kerülő elképzeléseket tartják, úgy két klasszikus stílusú, 140 lóerő körüli, rengeteg vidám percet ígérő motorral lesz gazdagabb a Harley-Davidson kínálata. Érdemes megfigyelni mindkét tervrajz esetében, hogy fordított telókkal képzelik a jövőt, ami ígéretes szemléletet takar. Ráadásul megeszem a kalapom, ha azok ott nem Brembo fékek, akárcsak a Pan America vagy a Bronx esetében.

Cimkék:
Nem, nem áprilisi tréfa. Igen, ez tényleg igaz. Az indiai rendőrség koronavírus bukósisak segítségével próbálja otthon tartani az embereket.
Elolvasom »Sem a BMW, sem a KTM nem lesz ott az idei EICMA, valamint Intermot kiállításokon. Nagy kérdés, hogy így megtartják-e.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »