A Top Gun című nagysikerű ’80-as évekbeli filmben is összehozták a vadászrepülőket és a motorokat. A nagyteljesítményű Tomcat vadászgépet, és a kor egyik csúcsgépét, a Kawasaki GPZ-t nem is volt nehéz párhuzamba állítani, nem egyszer hallottam már azt a mondást én is, amiben a motorozást a repüléshez leginkább hasonlító földön művelhető tevékenységnek nevezik.
A Suzuki C1800R cruiser egyedi átalakítása ilyen szempontok szerint megmosolyogni való, hiszen erről a gépről nem a sportos, nagy teljesítményű motorozás jut az ember eszébe. A világ leggyorsabb vadászgépe, a MiG-31-es formájára alakított V2-esben azonban van racionalitás, a mókás megjelenés ellenére is… A szélvédelem a kabint formáló plexinak hála jónak tűnik, a motor megjelenéséért is felelős, a sugárhajtóművek kiömlőjét megjelenítő műanyag idomzat, és a két függőleges vezérsík közé beépített áramvonalas hátsó dobozok nagy csomagtérrel ruházzák fel az amerikai piacra tervezett hosszú távú túrázót. Bár ez a példány történetesen ukrán rendszámmal fut…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Asszem hányingerem lett…
…giccsparádénak tökéletes…
nah, akkor költői kérdés az urakhoz:
Inkább ez, vagy egy hello kitty-s akármi !?
melyiket vállalnátok be előbb?
Én talán ezt, mert a maga módján ez is van olyan elvetemült, hogy senki se gondolhatja komolyan, hog ytetszik. De annyira nem is unpraktikus.. és legalább nem a szokásos átalakítások vannak rajta, nem is gagyi…
…szal kéne
// :P //
Wazzeg.
Gondolom a tulajnak valami kapcsolódása van az ukrán légierőhöz.
talán ex pilóta, és nosztalgiázik, esetleg repcsiszerelő…….
Vagy éppen csak imádja a repülést és a közelébe sem szagolhatott, s így kompenzálja…
Tényleg egyedi. Meg ha valóban annyira sok rakodó hely van, akkor szuperjó nagyon hosszú túrákra. Azokat csipem.
Ha a tulajának tetszik, áldásom rá… 🙂 Én biztos nem alakítom sehova a gépem. Aki megteheti, hajrá.
Szeretem az esőt, és szexuálisan vonzanak a párosujjú patások. 33%:)))
Tényleg cicc, elragadott a barom külső, de tök sok a hely pakolni.Egy robogó befér hátra.
tuti vezethetetlen, de akkor is jó. A vörös csillag meg odavág… Mondjuk ukrajna nem hiszem, h túl sok mig 31 el rendelkezne… Legalább mostmár van nekik egy…
Kazahsztánnak van 33 darab MiG-31-ese.
Az igazat megvalva akár MiG-25-ös is lehet, abból meg az ukránok kaptak 79 db-ot a CCCP felbomlásakor.
vonatkoztassunk el attól, hogyan néz ki.
belegondolt valamelyikőtök hogy mi munka van belefeccölve?
ekkora elmeroggyantságot már tisztelni kell.
egyébként ha goldwingnek hívnák mindenkinek tetszene, pedig az legalább ekkora teherautó, és nem sokkal szebb……….
Na de gyerekek, ne bolondozatok már!
Ez a motor tökéletes, ahogy van. Bűn randa, de nagy király. És aki nem így gondolja, az hazudik magának is:). Amúgy meg kb 50 éve az egész amcsi autógyártás erre a stílusra épített és azóta is mindenki el van ájulva tőle, pedig azok hitvány (és ízléstelen) tömegkacatok voltak. Ez pedig itt egy szerethető (és ízléstelen) EGYEDI motor.
A repülés egy olyan hobbi (fényévekkel jobb még a motorozásnál is), mely ha rabul ejtett, nem tudsz szabadulni tőle – ezt látjuk itt.
Szerinten, nagyon jó móka lehet gurulni vele a büszke tulajnak, aki teli pofával vigyorogva tojik a porosfülű netezők sopánkodására (mint ahogy a praktikumra is).
Pár éve Mike Tomi airblade-jét az egekbe magasztalta a sajtó, ezt meg most többnyire lehúzzák (ennyit fejlődött az internetkultúra).
Az biztos, hogy ez a motor sokkalta jobban néz ki, mint az a döglött állatokkal kirakott gép.
Mike Tomi Airblade-je meg sajnos már kukában van. Aki megvette tőle, visszarakta rá a gyári idomokat és kidobta, értsd, tényleg kidobta Tomi festett idomait. Hogy az ilyen… Hogy utána mi lett azokkal az idomokkal, nem tudom.
Én pártolom az egyéni kreativitást, legyen az átalakítás, festés és vagy építés. Én is szívesen airbrush-oltatnám a tankot, meg az idomokat, de nincs rá pénzem. Meg úgy sajnálnám, ha valami történne vele. Most egyszerű, fényes fekete lett minden. A váz is, a tank is és az idomok is.
“ha goldwingnek hívnák mindenkinek tetszene”
Miért is? Legutóbb még úgy tudtam, hogy a GW nem egy mindenkinek tetsző gépezet, csak egy a sok kétkerekű közül.
“kb 50 éve az egész amcsi autógyártás erre a stílusra épített”
Volt/van egy lényegi különbség. Azok a gépek nem próbáltak meg másnak látszani mint amik. Futurisztikus (olykor valóban giccses) böszme nagy amerikai hodályok, amik büszkén hirdették az amerikai autóipar képességeit (???) és a tulaj anyagi jólétét.