Múlt hétvégére érkeztek meg az Egyesült Államok Ducati-kereskedéseibe az első tesztpéldányok az új Multistradából. A nyílt hétvége annyira sikeres volt, hogy előrendelésben elkelt több mint 500 motorkerékpár a vadonatúj típusból. Így most mindenki nagyon elégedett, a képviselet, a kereskedők, és a leendő tulajdonosok is.
Michael Lock, a CEO of Ducati North America vezetője arról számolt be,hogy ekkora érdeklődést az új 1098-as superbike piacra dobásakor tapasztaltak utoljára. “A vásárlók látják, hogy milyen innovatív, minden igényt kielégítő motorkerékpár jelent meg a piacon.” – mondta. Az egyik leendő tulajdonos, Chris Lusardi pedig ezt nyilatkozta: “Elmentem egy tesztvezetésre az új Multistradával. Sokat olvastam róla, hogy mennyire multifunkciós motor ez, de megvallom őszintén fenntartásaim voltak. Hét különböző motorom áll otthon a garázsban. A gép azonban annyira tökéletes, olyan sokféleképpen tud viselkedni, hogy azonnal meggyőzött, és alá is írtam a szerződést róla!”
Mivel korábban már bemutattuk a Ducati újdonságának részleteit, most csak röviden idézzük fel a sokoldalúság okait: a Multistrada fejlett motovezérlő rendszerének, elektronikusan állítható Öhlins rugóstagjainak és elektromos gázkarjának köszönhetően menet közben is könnyedén állítható eltérő karakterisztikái között. Ennek megfelelően tud városi-, sport-, túra- vagy endúró üzemmódban, mindenféle terhelésnek megfelelően viselkedni, és ehhez soha nem kell leszállni vagy bármit állítgatni, elég néhány gombnyomás. Mindezt fejlett fedélzeti menetbiztonsági eszközökkel (ABS, kipörgésgátló) teszi még biztonságosabbá. Így valóban igaz lehet, hogy a legösszetettebb motorkerékpárok egyike ez a gép – bízunk benne, hogy egyszer mi is kipróbálhatjuk majd és beszámolhatunk róla olvasóinknak!
A Ducati Magyarország honlapján már megtalálhatóak a hazai árak is: az alapváltozat 4.411.700.-, a blokkolásgátlós kivitel 4.674.700.-, a Sport és a Tour verziók pedig egyaránt 5.463.700.- forintba kerülnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Jó élete lehet Chris Lusardinak!
Először nem tetszett a kacsacsőrű, de most már egyre jobban bejön. Csak kár, hogy még nem a garázsomba. 🙂
Junáted stécbe egyébként 14.995 dollár az alapára….
3milláért nálunk se porosodna sokáig a kereskedőnél.
Jó a gép,csak ne lennénk ennyire a balkán(kis fizetés – magas árak).
Megjegyzem,elektronikusan állítható Öhlins csak a drágább verziókhoz van.
3milla? Hátmég akkor mit szósz, ha nem a mostani 210-220Ft-os árfolyammal számolsz, hanem a 2 évvel ezelőtti 140-el.
Annyiból itthon egy banditot se nagyon kapsz.
vlevi, ezt szépen el tudja mondani mindenki hogy milyen szemét dolog, másfélszeres áron vásárolunk 1/5 fizetésből, aztán senki lép semmit szóval birka nép megérdemli, úgy kell nekik.