Egy új motor megjelenése mindig öröm, különösen a válság hatására szűkülő motorpiacon. Ugyan a gyártók világszerte az értékesítések emelkedéséről számolnak be, de a tavalyi eredményekhez viszonyított eladások még messze vannak az utóbbi évek számaitól. Ebben az üzleti környezetben még inkább érdekes lehet a kérdés, hogyan tud egy új gyártó betörni a piacra.
Alig több, mint egy hete indult az az internetes lap, amely egy új német motorkerékpár közelgő piacra dobását jelzi előre. Az információkat csak hosszas várakoztatás után, több lépcsőben fogják az érdeklődők elé tárni, és ez egy sereg találgatást szült már most. Sokan egy új BMW érkezését várták, várják, mások a Volkswagen égisze alatt titokban zajlott fejlesztésről pletykáltak. A tegnap megjelent frissítés ezeket nem erősíti vagy cáfolja meg, egyszerűen csak a technikáról, az erőforrásról írnak. Sok konkrétumot ez sem tartalmaz, jóval inkább a figyelem és az érdeklődés felcsigázására szolgál. A hírek szerint a mérnökök egy többhengeres (2, 3, 4, 6?), hatékonyságában kiemelkedő belsőégésű erőforrást készítettek, amihez foghatót kétkerekűben eddig még nem láthattunk – a német mérnöki szellemiség jegyében a motorosok technika-imádatára appelálnak már most. A masina egy stilizált rajza, és néhány fotó a motor egyes alkatrészeiről már látható a weboldalon, ezek alapján egy nagyköbcentis újdonság érkezését várhatjuk, a motort pedig a hagyományos, csupasz vagy roadster, esetleg a nehezen megfogható mindenes kategóriába sorolhatjuk a képek alapján. Sajnos egyelőre több információ nem áll rendelkezésre, a további hírek hetenként, május 27-én, június 3-án illetve 10-én érkeznek.
Cimkék:
A jelenleg még formálódó elektromos motorok piacán egy újabb aspiráns tűnt fel. A Yogo egy praktikus ötlettel próbál hódítani.
Elolvasom »A Moto2 mezőnye az apró technikai eltérések miatt nagyon sűrű, ezzel együtt nem túl biztató Talmácsi Gábor 19. rajpozíciója.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Új, hatékonyságban kiemelkedő – csak nem dízel?
onroad.hu/hir/vw-superbike-lathataron.html